Zanim rozpołowisz sprezarke...sprawdzilbym szczelnosc gruszki i dokladnie zweryfikował przewody ukladu podcisnienia podejrzane wymienil lub przedmuchal sprezonym powietrzem.
Jesli powyzsze elementy nie budza watpliwosci warto by bylo podmienic N75 na probe.
Jezeli logi bedą wygladac nadal tak samo nalezy wymontowac sprezarke i zweryfikowac stan VTG - ew. wyczyscic.
Dlaczego o tym pisze... w przypadku zapieczenia łopatek turbo ma tendencje do przeładowywania a nie niedoladowywania (tak jak w tym przypadku)... ale oczywiscie moze sie tak zdarzyc ze lopatki zatną sie w pozycji min. doladowania.
Pozdrawiam i powodzenia
Jesli powyzsze elementy nie budza watpliwosci warto by bylo podmienic N75 na probe.
Jezeli logi bedą wygladac nadal tak samo nalezy wymontowac sprezarke i zweryfikowac stan VTG - ew. wyczyscic.
Dlaczego o tym pisze... w przypadku zapieczenia łopatek turbo ma tendencje do przeładowywania a nie niedoladowywania (tak jak w tym przypadku)... ale oczywiscie moze sie tak zdarzyc ze lopatki zatną sie w pozycji min. doladowania.
Pozdrawiam i powodzenia
Komentarz